Kisisel Markalasma ve Pazarlama Semineri

Bartin Üniversitesinde,Marka Yönetimi Uzmani Özel Oytun Türkoglu, “Kisisel Marka Olmak ve Pazarlama” konulu bir seminer verdi. Türkoglu, Yönetim Bilisim Sistemleri Kulübünün düzenledigi seminerde ögrencilere üniversiteden is hayatina marka olma, sosyal medya ve iliski yönetimi basliklari altinda; etkili olma, kendini gelistirme, avantaj saglama, marka yönetimi, gerçek istek gibi konularda bilgiler verdi.

Ögrencilere sosyal medya ve arama motorlarinin amaçlari, özellikleri ve kullanimi, avantaj ve dezavantajlari ile dogru kullanimi konusunda bilgiler aktaran Türkoglu, dogru ve amacina uygun kullanimlarda sosyal medya ve arama motorlarinin gündelik yasam için büyük avantajlar sagladigina dikkat çekti.

Rektör Uzun, ÜNİDES projelerini başarıyla tamamlayan öğrencilerle buluştu BARÜ Rektörü Prof. Dr. Orhan Uzun’un ‘10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü’ mesajı BARÜ kütüphaneleri 24 saat ilgi görüyor BARÜ’nün enerji yönetimi çalışmaları uluslararası standartlarda sürdürülüyor BARÜ Haber Bülteni 59. Sayı Yayımlandı BARÜ, TÜBİTAK tarafından desteklenen 4 projesiyle geleceği hedefliyor BARÜ’nün endemik türler ve sürdürülebilirlik çalışmalarına TÜBİTAK’tan destek BARÜ’nün kalite yolculuğu ön lisans programlarıyla devam ediyor BARÜ’nün projesiyle şehrin salep yetiştiriciliğine katkı verilecek BARÜ’nün BİRUS projesi COP16 Riyad’da ilgiyle takip edildi