Akademik Teşvik Ödeneği Başvuruları
Üniversitemizin Değerli Öğretim Elemanları,
2019 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği müracaatları, " Akademik Teşvik Başvuru Takvimi " çerçevesinde 02 Ocak 2020 - 10 Ocak 2020 tarihleri arasında öğretim elemanlarının kadrolarının bulunduğu birimlere yapılacaktır. Rektörlük bünyesinde görevli öğretim elemanları müracaatlarını söz konusu yönetmeliğin 6 ncı maddesi 3 üncü fıkrası uyarınca alanları ile ilgili yapmış oldukları faaliyetlere uygun birim akademik teşvik başvuru ve inceleme komisyonları yapmakla yükümlüdür.
Başvuru yapacak öğretim elemanları;
- YÖKSİS Çıktısı: https://yoksis.yok.gov.tr sayfasından alınacak “Akademik Teşvik Başvuru Çıktısı”, başvuru sahibi tarafından imzalanarak elektronik ortamda hazırlanacak olan başvuru dosyasına ekler.
- “ Akademik Teşvik Ödeneği Başvuru Beyan Belgesi ”: Başvuru sahibi tarafından imzalanarak dosyaya eklenir.
- “ Faaliyetlere İlişkin Sunulacak Belgeler ”: Puanlama yapılacak faaliyet ve alt faaliyetler için Faaliyetlere İlişkin Sunulacak Belgeler formundaki belgeler, aynı formdaki açıklamalar ve yönetmelikteki ilgili maddeler dikkate alınarak eksiksiz bir şekilde Başvuru Dosyasına eklenir.
- “ Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Değerlendirme Tutanağı ”: Yapılan incelemenin ardından “Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu” tarafından imzalanır ve Dekan/Müdür tarafından onaylanır.
Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonları;
- “ Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Çalışma Usul ve Esasları ”: Komisyon, çalışma esaslarına uygun olarak her bir öğretim elemanının başvuru dosyasını inceler.
- “ Birim Puan Tablosu ”: Başvuru dosyası incelendikten sonra öğretim elemanlarının Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu Değerlendirme Tutanağı’nda kontrol edilen ve onaylanan puanları tabloya isimlerinin karşısına yazılır.
Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliğine ulaşmak için
TIKLAYINIZ.
Elektronik ortamda hazırlanacak olan örnek başvuru klasörünü indirmek için
TIKLAYINIZ.